20 stycznia 2013

Zimowy shadowbox


Sklep Na Strychu ogłosił na forum Scrappassion konkurs na zimowy shadowbox. Zmierzyłam się z tą formą po raz pierwszy. Było to ciekawe doświadczenie. Stworzenie takiego pudełeczka zajęło mi trochę czasu, ale jestem niego bardzo zadowolona. 
Jak tylko zobaczyłam ogłoszenie o konkursie, to od razu wiedziałam jak będzie wyglądał mój shadowbox.  Bazę pudełka zrobiłam z białego brystolu. Bałwan i śnieg to biała bibuła. Domek wykonany jest z białego grubego papieru wizytówkowego potuszowanego tuszem Memento w kolorze szarym. Dach wykonany w ten sam sposób z użyciem czarnego tuszu. Śnieg na dachu to roztopiony puder do embossingu na gorąco.  Kominek pomalowałam farbkami akrylowymi. Na górze kominka znajduje się girlanda z zielonych gałązek. Do tego skarpetki na prezenty i drewienka w kominku. Choinka origami ozdobiona jest cekinami. A pod nią obowiązkowo musiały znaleźć się prezenty. Gdzieniegdzie dodałam akcenty w postaci brokatu. 
Zgłaszam tą pracę również na brokatowe wyzwanie organizowane przez wcześniej już wspomniany sklepik Na Strychu.
A oto shadowbox:
Pozdrawiam, 
Martuszka

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł miałaś z tym domkiem :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu i konkursie Na Strychu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest śliczniutkie! I ta dbałość o szczegóły! Ania Ł.

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy wielkanocne cuda do oglądania? :) A.

    OdpowiedzUsuń